Måndag

Publicerat: 2014-01-06 Kl: 22:42:18 | I kategori: Allmänt


Idag åkte L till Stockholm. Så tråkigt när han åker och jag saknar honom jätte mycket. Ikväll när jag la dem små så grät dem efter pappa. Det är så svårt att förklara att han kommer på fredag igen, det är många dagar för ett barn och även för mig.
 
 
 
 
Vid middagstid idag tog jag, dem små och Nathalie cyklarna till en lekplats, Hopp i topp heter den. Man kan klättra, hoppa och snurra där. Vi matade även ankorna idag men dem var för mycket på oss och tog maten från våra händer det tyckte absolut inte dem små om och det blev tårar och rädsla. Kort därefter kom regnet och vi fick cykla hem, usch vad vi var blöta när vi kom hem. Mamma och Rolle kom och vi åkte till Ikea för att handla hyllor och korgar till tjejernas rum. Sedan lagade mamma och Rolle en riktigt god lax och jag och Nathalie satte ihop hyllorna. Deras rum börjar ta form, lite till att fixa, så att det blir ett riktigt fint tonårsrum:-) Nu sover alla barnen gott och imorgon är det dagis igen efter den långa julledigheten och jag ska till gymmet efter flera veckors paus, ett ordentligt corepass på 55 min blir det.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0