Inte sova, inte sova!

Publicerat: 2014-01-07 Kl: 21:12:25 | I kategori: Allmänt


Nu har jag bestämt mig för att Ellion inte ska ha sin middagsvila längre, vi kör på prov nu ett tag. Han kommer inte riktigt till ro på kvällarna, jag vill inte ha en liten duracell kanin här hemma son hoppar runder i soffan på kvällarna:-) Så nu är det projekt hålla-Ellion- vaken- på- eftermiddagen. Idag gick det ganska bra. Lite gnällig vid hämtning och på bussen hem. Men sedan var det lek på rummet, hjälp vid matlagningen och bokläsning efter middagen som höll han vaken till jag hade läst klart Pippi Långstrump, då orkade dem små blå inte mer. Tog lite bus foto när vi lekte. Inte den bästa kvaliteten men massa bus och kärlek<3
Fick många Goa kramar och pussar under lekens gång. Finns så mycket kärlek i dessa barnen<3
Kommentarer
Postat av: mamma

Underbara kort <3 puss

2014-01-07 @ 23:33:51
Postat av: Helle

Oj vad glad jag blir när jag ser dessa korten...

PussPåErAlla <3 <3

2014-01-15 @ 13:23:51
Postat av: ami

Lycka till med det, du kommer nog ha en riktig tjurig kille ett tag :D

2014-02-06 @ 15:31:52
URL: http://twofaced.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0