Min träning

Publicerat: 2014-02-18 Kl: 22:56:00 | I kategori: Allmänt


När det nya året inleddes bestämde jag mig för att nu ta itu med min träning och kost. Att detta ska bli ett år då jag börjar tänka på mig själv lite mer och stärka min kropp. Har ju haft gymkort nu ett år men inte tagit det på allvar, haft en massa dåliga ursäkter och haft många och långa pauser. Nu finns inga ursäkter, så vecka två började jag. Går nu flera ggr/ vecka. Äter mer regelbundet, tagit bort pasta, ris,potatis och bröd min mage mår inte bra av det, äter nu frukost nästan varje dag, för var det ett mål jag alltid hoppade över. Jag trodde aldrig att jag skulle tycka om det så mycket som jag gör, nu är det en del av mig vardag. Visst känns det jobbigt ibland och soffan lockar mer men då vänder jag. på det, soffan kan vänta, det handlar om 30-60 min träning av hela min dag.
En del av dagens måltider. Kvarg med bär och nötter är en favorit. Mitt sötsug är mycket bättre, vilket är skönt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0