Alla <3-dag

Publicerat: 2014-02-18 Kl: 22:25:08 | I kategori: Allmänt


I fredags började jag och dem små dagen med ett besök på öppna förskolan i stan. Elina och Ellion verkligen älskar att vara där. Det ska hoppas, springas, köras med bobbycars och trehjuling, sjunga, dansas och klättrade nonstop i 3 timmar och ja en snabb fika för att fylla på energiförrådet:)
Efteråt mötte vi upp mamma och Rolle. Solen sken mest hela tiden och det var en härligt Blå himmel. Vi tog en promenad upp till dagis för att hämta ett inbjudningskort till Elina, hennes första kalas:) Ellion somnade gott i vagnen när vi fortsatte ner till stan. Det blev en god fika på Signes, ett favorit ställe för oss alla. Mmmm så gott det var men tyvärr blev barnen lite rastlösa så vi gick vidare till piratlekplatsen.
Det var en riktigt härlig dag med bästa sällskapet. Tankade massa energi. Innan vi begav oss Hem handlade jag med mig choklad till min Älskling och räkor, surdegsbröd mm. Det blev riktigt goda räkmackor till kvällen.
Detta väntade på mig när jag kom hem<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0