Fredag

Publicerat: 2013-10-18 Kl: 13:45:05 | I kategori: Allmänt


Äntligen fredag. Fastän jag inte jobbar så är det skönt när fredagen anländer,Inga tider att passa, Alla är lediga och vi kam bara vara tillsammans. Idag har vi varit på öppna förskolan nere i stan. Så stora ytor för barnen att röra sig på, massa roliga leksaker och trevlig personal. Det blev lek, pyssel, sång och avslutades med en fika. Idag skiner solen och vi tog cykeln idag. Det blev ett riktigt bra benpass för mig:-) motion motion, tänker jag upp för alla backar pressar mig själv att sitta ner. Cykel, cykelkärra, två barn det blir några extra kilo att dras med:-) Det är en väldigt speciell helg som väntar, som jag längtat. Mer än så kan jag inte säga:-)
Kommentarer
Postat av: mamma

<3 <3 <3

2013-10-18 @ 17:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0