Barnens helg

Publicerat: 2013-10-23 Kl: 10:58:39 | I kategori: Allmänt


I lördags överraskade jag Lars med en övernattning med god mat, avkoppling och bad. Jag hade ordnat med barnens farmor och Torsten att dem skulle vara hos oss kl 12. Dem var så snälla och ställde upp och passa våra barn. Så Lars och jag lämnade Helsingborg kl 13. Mer om det i ett annat inlägg:) Farmor hade köpt med muffins och tekakor. Dem skulle gå till skogen och ha picknick, plocka löv, leka och busa. Dem hade haft det riktigt roligt och mysigt allihopa. Wilma fick också följa med, kan tänka mig att det var en glad hund som gick med på promenad och fick höra att även hunden fick muffins:)
Dessa fina bilder tog Michelle<3 Dem hade ätit pizza och myst framför tv:n. Lekt massor på rummet, byggt torn och även hunnit med en tur på söndagen ute i regnet. Låter som en rolig helg. Tack farmor och Torsten för att ni passade våra fina barn<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0