Bakdag

Publicerat: 2013-10-01 Kl: 22:46:38 | I kategori: Allmänt


På söndag ska dem stora tjejerna ha kalas för släkten. Så idag blev det lite bak, kanelbullar och mockarutor. Har gjort en att-göra-lista till denna vecka, för att hinna med alla måsten. Och idag var det bak, löprunda och föräldramöte på listan och allt är nu gjort:) På torsdag blir det småkakor med hjälp av alla barnen:)
När mamma kört hem och dem små hade blivit nattade bäddade jag ner mig under filten med en kopp te och tillbehör.
Kommentarer
Postat av: ann-marie

Ska bli gott på söndag <3 Duktiga ni är. Puss

2013-10-03 @ 12:19:07
Postat av: Bloggande 4barnsmamma

Ser riktigt gott ut:)!

Svar: Mm tack, det var d också:-) blev stor favorit på kalaset:-)
Sophie Ekman

2013-10-16 @ 15:23:02
URL: http://www.treungar.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Men gud vad gott, nu blev jag så baksugen... får ta och göra en deg imorgon :D

Svar: Javisst är det:) Blev också sugen när jag titta in på någon annans blogg. Dem var populära och var slut efter 4 dgr:)
Sophie Ekman

2013-10-19 @ 16:14:07
URL: http://ptbecky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0