Världens bästa Pippi

Publicerat: 2013-05-02 Kl: 19:20:05 | I kategori: Allmänt


Här hemma är det sjukstuga för hela slanten. Min förkylning har satt sig i halsen och rösten försvinner ibland och Elina har fått feber och förkylning med hosta och Ellions koppor håller nu äntligen att torka. Så här ser det ut i soffan bredvid mig:)
Två trötta och utslagna barn. Nu hoppas jag bara på en lugn natt. När jag var i Ullared köpte jag två pippifilmer. Vi har en liten fröken här hemma som älskar denna lilla rödhåriga 9-åringen och alla hennes små bus. Hon kan sånger, repliker. Dessa filmer går varma här hemma och helst på repeat:) Tur att jag också tycker om Pippi.
Kommentarer
Postat av: mormor

Gulliga när dem sover <3...jag vill oxå ha Pippi-mys ;-)kramis

Svar: En regnig dag myser vi ner oss i soffan och har ett pippimaraton:)
Sophie Ekman

2013-05-04 @ 19:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0