Torsdag

Publicerat: 2013-05-23 Kl: 12:46:08 | I kategori: Allmänt


Har nu landat i mammas soffa. Är lgh-vakt i 12 dgr. Köpte med mig en sallad och har nu avnjutit den framför tv:n. Köpte med mig en miniflaska loka med vattenmelon mm den var riktigt god.
Har varit i skolan några timmar på fm och vi har nu äntligen gjort klart vårt arbete i entreprenörskap, starta ett eget företag. Imorgon är det inlämning, sedan avslutar vi med bowling:) Ska slappa lite till i soffan innan jag ska vattna blommorna och sedan ta bussen tillbaka till stan och möta Nathalie, idag är det hennes tur att klippa sig. Igår blev jag blond, känns fortfarande väldigt ljust och konstigt när jag tittar mig i spegeln:)
Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Den Lokan är så god!

2013-05-23 @ 22:05:59
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0