Träningsvärk

Publicerat: 2013-03-25 Kl: 14:53:45 | I kategori: Allmänt


Aj aj vad ont det gör i låren. Men det är väl bara att bita ihop:) Har inte varit på gymmet på ca 3 veckor pga huvudet och så ger vi oss ut på joggingtur, på ca 1,1 mil. Fatta 1,1 mil, är man inte bra dum då:) Det positiva var iaf att det kändes bra i huvudet, så nu ska jag försöka mig på gymmet och pass igen men så klart ta det lugnt
Idag har det varit tvätt och studier på schemat. Ett nytt prov på onsdag, känner mig rätt så lugn men har lite press på mig själv. Mitt förra prov blev ju ett A och nu vill jag ju hålla mig på den nivån, runt a till c iaf. Jo detta kommer gå bra, positiva Sophie måste komma fram:) Nä nu tillbaka med näsan i böckerna innan dem små ska hämtas och vi ska mumsa på våfflor till kvällsmat, Våffeldagen till ära:) mmm gott!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0