Påskkärring, prov oxh vardagslyx

Publicerat: 2013-03-27 Kl: 12:26:48 | I kategori: Allmänt


Idag är det påskfest på dagis och man fick gärna klä ut sig. Jag frågade Elina om jag skulle sminka henne och det fick jag så gärna. Hon hade bråttom ifrån frukostbordet och in på toa, kom nu mamma och sminka mig skrek hon:) men förkläde och sjal förstod hon inte alls varför man skulle ha. Men sminkningen blev hon väldigt nöjd med och stod och speglade sig. Hon ville gärna bli fotad, min lilla fotomodell:)
Efter jag lämnat barnen på dagis så var det skola för min del. Idag stod det PROV på schemat, likviditetsbudget och resultatbudget. Usch håller tummarna att det gick bra. Första kändes det skit svårt och jag gick vidare i uppgifterna, gick sedan tillbaka och läste dem noga och om och om igen och när jag lämnade in provet efter 2 h kändes det rätt bra:) jaja nu är det gjort och jag kan inte förändra något, nu går jag vidare och direkt på nästa uppgift. Man hinner knappt andas mellan prov och uppgifter. När jag kom hem så blev det lite vardagslyx. Jag mumsade på våfflor med grädde och sylt, mmm gott men ack så onyttigt. Men tyckte allt jag var värd det.
Kommentarer
Postat av: mormor

Sötnos :-)..söta prickar mamma har gjort..puss

Svar: Visst är hon:)
Sophie Ekman

2013-03-27 @ 22:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0