Mittiveckan

Publicerat: 2013-03-20 Kl: 15:23:39 | I kategori: Allmänt


Ute faller snön..... mhm men var är våren med sol, härligt utehäng, tunna jackor och fika utomhus? Mmm tjat tjat om våren men jag behöver värme och sol Nu. Det gör gott för knoppen och själen. Vill också få må bra nu efter flera veckors huvudvärk och pulserande smärta i huvudet. Tillbaka till farbror doktorn idag, nu väntar jag på tid till ct och provsvar. Detta funkar ju inte mer nu:( vardagen funkar inte med denna huvudvärk. Intog en god och nyttig lunch idag med lite vardagslyx till teet.
En god grekisk sallad och prosciutto skinka med honungsmelon:) och sedan en kopp te med några bitar mörk choklad med hallon. Sedan har det blivit soffan hela eftermiddagen pga huvudet och nacken. Men med all denna skit så fick jag tillbaka mitt prov idag, som jag oroat mig och varit nervös till tusen. Det var en ren lycka när jag fick det i handen, ett stort A och t.o.m en stjärna i kanten också:) det är en happy Sophie som skriver här idag:) nu får jag försöka fortsätta i denna bana.
Kommentarer
Postat av: mormor

Grattis till provet <3 Du är duktig...puss

Svar: Tack tack mamma. I allt detta kändes så roligt att få detta A:) kram
Sophie Ekman

2013-03-20 @ 17:19:39
Postat av: Helle

Stort Grattis, lilla gumman :D

Men vad är det som händer ho Er??
Michelle dålig i magen o du häftig huvudvärk???
Hoppas verkligen att läkarna går till botten med detta!
Åhhhh, vad långt borta vi bor känns det som, även om inte det skulle gjort skillnad med Er hälsa om vi bott närmare...
Men trots det så skulle man fått vara mer närvarande o slipa denna förbannade oron som JAG alltid känner när ni inte mår bra!

Gör det bästa av Er tillvaro o STORA Bamsekramar o pussar <3
Älskar Er sååå mycket

Svar: Tack finaste Helle<3 ja det har varit för mycket dem senaste veckorna, men all fokus på Michelle och skolan och denna förbannade huvudvärk tar all ork ur mig. Nu hoppas jag dem hittar något som hjälper mig. Så glada o positiva Sophie kommer tillbaka:) Michelle ska det nu också bli bra med vi ska få hjälp och det känns skönt fle oss alla. Du är en sån fin och viktig person i mitt liv och jag är så tacksam att du och din fina familj finns. Älskar dig<3 massa kramar till Er!!!!!!
Sophie Ekman

2013-03-20 @ 17:24:32
Postat av: Madeleines.se - FotogladGravidMamma

Ja super när man kan fynda såna där måsten till bra priser!! :D

Kram

2013-03-24 @ 09:46:11
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0