En trött mamma

Publicerat: 2013-03-14 Kl: 21:59:00 | I kategori: Allmänt


Då var jag här igen. Det har varit för mycket dem senaste veckorna. Michelle har varit dålig, åkte med ambulans till akuten och varit inlagd * 2.. Är hemma nu och vi håller tummarna att hon ska få må bättre nu. I samband med detta fick jag en inflammation i den ena nackmuskeln och på detta en blödning och har haft huvudvärk/ värk ovanför höger öga och nu efter 1 veckas behandling är det fortfarande kvar. Skola, jobb och dagis och in och ut på sjukhuset. Jag är så otroligt tacksam för mamma och Rolles hjälp och stöttning under dessa veckor, dem har kört jojo trafik genom stan och hämtat och lämnat oss. Ett stort tack ur djupet av mitt hjärta
Idag var Michelle och ellion ensamma hemma några timmar på förmiddagen, sedan möte dem upp mig i stan. Vi handlade en såååå vår/sommar jacka till Ellion och en vårmössa. En härlig dag med sol och tyvärr massa vit snö. Vi åt en god lunch på Graffiti, en stor och god bakad potatis med räkor. Ellion är så rolig att "umgås" med, pratar massor hela tiden. Vi fick många härliga skratt Michelle och jag. Mina fina barn. Jag älskar er så mycket. Ni är styrkan i mitt liv<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0