Skoluppgifter

Publicerat: 2013-06-03 Kl: 19:14:28 | I kategori: Allmänt


Då var det måndag och ny vecka. Började denna dagen med ett prov, kändes helt ok när jag lämnade in det. Hade sedan lite uppgifter som skulle bli inskickade. Eftersom solen sken så härligt så slog jag mig ner i stadsparken. Solen värmde gott i ansiktet och läxan blev gjord, kunde absolut inte klaga. Jag bara älskar att sommaren är på gång fastän den borde vara här på riktigt nu. Men dagar som denna så mår både kropp och knopp bra och det är så skönt och avkopplande i själen, love it:) hämtade sedan barnen och vi lämnade bara av jackor och väskor, tog med oss glass ut och mös i solen och lekte på lekplatsen tills Lars kom hem. Nu har vi slagit oss ner i soffan hela familjen, ny duschade och rätt trötta.
Mina busungar på dagis. Elina tog Ellion i famnen och sa till mig att fota dem:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0