YOGA

Publicerat: 2013-01-31 Kl: 22:56:51 | I kategori: Allmänt


Detta året ska bli ett år då jag vill satsa på Mig. Ett år som min kropp ska få må bra, ett år jag ska ta hand om mig och göra saker jag tycker om och mår bra av. Ett steg i den riktningen var att söka en utbildning, inom handel. Byta karriär:) Göra något som jag i många år velat, men inte vågat eller tagit itu med. Det är ju Nu eller aldrig, och jag kör på NU:) Mår så bra i mitt beslut och den 4:e februari börjar utbildningen. Sen var det min hälsa och kropp. Jag har tagit tag i min mage, kan inte längre sitta här på ändan och klaga, så nu är det plankan varje morgon, 1*3 min:) Tänka på vad jag stoppar i min kropp. Vill ju ha en massa energi och ork. Så har jag börjat på Yoga. Så himla skönt, avkopplande för kropp och själ. Vi har en underbar och fin yogalärare med ett stort hjärta, Lina. Man får ett lugn i hela kroppen när man kommer in i lokalen. Ljust, massa levande ljus och en rogivande miljö. En gång i veckan är det bara jag, inga tankar på något annat( försöker iaf), en stund för att rensa huvudet. Detta kommer bli så skönt för kropp och knopp.
Detta kommer bli ett riktigt bra år. Att får göra saker man tycker om och mår bra av. Och så min fina underbara älskade familj vid min sida kan det inte bli bättre<3
Kommentarer
Postat av: Josse

Låter fantastiskt härligt att du satsat ordentligt på dig själv. Någon gång måste man börja!!
Ja du det där med natt vaket är inte jätte roligt, men vad gör man.. Kan ju lika gärna vänja mig, kommer ju en bebis snart som om han är häften av så krånglig som Algot allid varit, sådär jag ju vara vaken iaf:)
Ha nu en riktigt härlig helg allihop, massa kramar

2013-02-01 @ 07:32:49
Postat av: Ida Nilsson

Det låter ju jättenyttigt! Jag har liknande mål, men jag har även med mina vänner i det hela. Att jag ska lägga ner min tid på de vänner som faktiskt ger energi tillbaka :)

Svar: Ja visst är det härligt när man bestämt sig. Ja varför slösa med en massa energi på dem som inte är värda det:) bara positiv energi, tack:)
Sophie Ekman

2013-02-04 @ 20:27:56
URL: http://idacnilssons.blogg.se/
Postat av: Madeleines.se - FotogladGravidMamma

Ja det känns så fint att få gifta sig där uppe, i Micke hemmiljö och så mysigt med älven som går förbi även där han växte upp <3 :D

Kramar

2013-02-04 @ 21:48:15
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0