Vår lilla 2-åring

Publicerat: 2013-01-10 Kl: 22:37:14 | I kategori: Allmänt


Igår den 9 januari var det 2 år sedan vårt fjärde barn föddes, vår underbara son. Tiden har gått otroligt fort. Jag har verkligen njutit av tiden, tagit vara på min mammaledighet och bara varit här och nu i just den stunden. Men ändå har tiden gått så otroligt fort, Jag vill många gånger bara spola tillbaka eller pausa stunden. Vi vet alla hur fort åren springer iväg.
Morgonen började med lite härlig sång från denna mamman och en liten storasyster som inte ville sjunga med i " vi gratulerar" klockan 8 på morgonen.Vi tog bussen till dagis och det var en glad kille som satt på eget säte högt upp, munnen gick i ett på honom, alla bilar, ambulanser, lastbilar mm som var ute på vägarna.Han berättar om allt han ser och att vi ska byta buss och att bussen måste stanna innan vi får gå av:) Han är så himla härlig att lyssna på.Efter att jag lämnat barnen på dagis tog jag mig ut till Ikea och Toys r us, för lite present inköp. Det blev några bilar, en lastbil och en STOR ambulans. Det är inte allt för svårt att handla till denna biltokiga lilla kille.
 
 
 
Det var en överlycklig lite kille som öppnade sina presenter med ett glädjetjut:) Ambulansen var helt klart favoriten, den går varm här hem. Min min säger han hela tiden.
Efter maten blev det tårta till oss och Elina och Ellion mumsade på kolaglass. Det var en nöjd, glad och trött kille som somande gott denna kväll.
 
Ett stort Grattis till Dig vår fina, underbara, söta, charmiga, roliga, busiga son och lillebror. Vi är så glada att just du kom till oss och att vi fick den fina äran att få bli dina föräldrar. Glädjen var så stor när 9 månaders långa väntan äntligen var över och du kom ut i rasade fart. När jag fick upp dig på magen var lyckan total. Dina fina storasystrar har älskat dig från första stund och dem kan inte få nog av dig vår lilla sötnos. Vi Älskar Dig!
Kommentarer
Postat av: Helle o Bengt

Underbara ungar har ni allehopa allehopa allehopa...
Älskar Er <3<3

Svar: Älskar er med. puss och kram
Sophie Ekman

2013-01-11 @ 16:56:05
Postat av: Madeleines.se - FotogladGravidMamma

Ja det är så sött när de små smygmatchar lite sådär tycker jag :D Ellion är ju lite likt Lion också, fint!! (tur männen ofta kan jobbas åt rätt håll med lite tid och charm, haha) :D

Kram

2013-01-11 @ 20:22:53
URL: http://madeleines.se
Postat av: Josephine johansson

Men Sophie.. Jag hade ingen aning om att du hade en blogg.
Åh vad roligt att få läsa och se bilder från er vardag:)
Ska lägga mig ikväll och kolla igenom från början till slut!
Så mycket fina bilder på era vackra barn!!
Massa kramar till er alla

Svar: Välkommen hit fina Josephine:) Mmm det är nog inte så många som vet om det, men din kära mamma vet och tittar in här:) Tack tack, du är för snäll.Så roligt att du hittat hit och att du tycker om vad jag skriver. Jag tittar in hos dig varje dag, bara dålig på att kommentera, tycker också om att se hur ni har det, ni har en så fin och underbar son, Lilla söta Algot som snart ska bli storebror. Massa kramar från oss alla till er alla!!!!!
Sophie Ekman

2013-01-13 @ 15:46:26
Postat av: Hanna Z | Mamma Mode Gravid

Haha ja, fast frågan är om tvn ens var på? Minns inte, men det blev en rolig bildserie, hihi. Ska du göra fotobok rekommenderar jag starkt ifolor.se, grym sida! :)

2013-01-18 @ 09:44:11
URL: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0