Trevlig Torsdag

Publicerat: 2013-01-03 Kl: 17:41:37 | I kategori: Allmänt


Idag har Ellion och jag varit på språng några timmar. Innan vi begav oss hem till Malin och Ellioth följde vi Michelle och Nathalie till bion och köpte biljetter och snacks, dem skulle titta på Sune i Grekland. På vägen till våra vänner tittade vi på en grävmaskin och traktor, där hade Ellion kunnat sitta hela dagen:) Snabbt inom Coop för lite fikabröd. Små killarna började leka direkt, alla leksaker åkte fram. Mammorna tog det lite lugnt i soffan m en kopp te/kaffe. Efter lite lek inomhus gick vi ut med våra busar och mot ankdammen. Ellions små blå slog igen ganska så snabbt när han hamna i vagnen. Klockan två möte vi upp mamma i stan. Passade på att ta en liten fika innan jag och mitt lilla hjärta tog bussen hem. En härlig dag med fina vänner. En glad mamma som fått lite egentid med sin goa son
Kommentarer
Postat av: Malin S

Låter mysigt :)

Svar: Ja det var en härlig dag, tankade massa ny energi:)
Sophie Ekman

2013-01-04 @ 11:10:59
URL: http://www.malinstolt.com/
Postat av: Madeleines.se - FotogladGravidMamma

Visst är det otroligt, åh.. <3

2013-01-06 @ 20:57:07
URL: http://madeleines.se
Postat av: mamma

Mysigt :-)och tack...men du kunde ju säga till om min fantastiska frissa :-(...love you

Svar: Tack själv:) Tänkte inte på, förlåt:) men du är alltid lika fin mamma. Kram
Sophie Ekman

2013-01-10 @ 18:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0