New haircut

Publicerat: 2013-01-20 Kl: 11:13:33 | I kategori: Barnen


Ellion har inte så tjockt hår och så är det så ljust. Men det måste ju klippas ibland eller rättar sagt så har jag klippt det två ggr sedan han föddes:) Lars har en hårtrimmer så det går fort och lätt. Ellion tycker absolut inte om det dem första 3 min:) sedan lugnar han sig. Jag har en assistent, Nathalie, som stöttar han och pratar med honom. Men han kollar mig noga genom spegeln hela tiden. Denna gången rörde han sig när jag skulle trimma vid öronen så det blev ett litet hack i håret. Det är ju lätt fixat hemma nu när man har en liten kille, men tjejernas långa hår får jag inte röra:) Elinas hår ska få växa nu, bara topparna vi fixar här hemma.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0