Liten Vänskap

Publicerat: 2013-01-21 Kl: 10:26:47 | I kategori: Allmänt


Vi har tätt mellan våra fyra barn, våra två kullar, brukar jag säga eftersom det är 8 år mellan. Michelle och Nathalie står varandra nära, delar rum och gör mycket tillsammans. Det är två år mellan dem. Sen har vi Elina och Ellion. Där är bara 13,5 månad mellan dem. Dem leker massor tillsammans, även om det är Elina som bestämmer det mesta:) Ellions egna vilja börjar bli större och han säger mer och mer till när han inte vill något. Jag förstår att det kan förändras desto äldre dem blir men jag hoppas att deras vänskap kommer hålla genom tonåren och vidare genom vuxenlivet. Jag önskar och hoppas att dem alla fyra alltid kommer ha ett starkt band mellan varandra. Elina: Mamma, Ellion är min bästa vän:) Jag: Så snäll du är. Elina: Mmm han är verkligen det! Mina älskade barn. Jag hoppas och önskar att ni alltid ska finnas där för varandra, älska varandra för dem Ni är. Att Er vänskap ska hålla genom tonåren och hela vägen genom ert vuxna liv. Jag älskar Er så mycket<3
Kommentarer
Postat av: Madeleines.se - FotogladGravidMamma

Ja precis så! Älskar det och blir SÅ slut de perioder det är allför mycket alltför många dagar i sträck - detta är ju den jag är, en riktig planerare och tänkare men ja, den där on/off knappen tack ;D

2013-01-24 @ 21:16:40
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0