FAMILJEPROMENAD

Publicerat: 2013-01-02 Kl: 21:14:49 | I kategori: Allmänt


Efter städ och tvätt tog vi på oss varmt och gick ut HELA familjen på en härlig promenad. Första stoppet var hos änderna för lite matning. Ellion kastade i hela mackan, så var det klart:) Vi fortsatte sedan genom skogen mot utsiktsplatsen. Där man kan se över till Helsingör.
 
 
 
Dem små somnade gott i cykelkärran, huvud mot huvud sov dem när vi andra promenerade vidare ner mot havet. Jag verkligen älskar här vi bor nu, nära till skog och havet. Två ställen som jag få mig att må bra, två ställen som ger mig ro när allt annat är kaos.
Det blåste en del i dag men det var bara så underbart och komma ut och få gå och röra sig. Det gör så gott för kropp och knopp. Vi gjorde ett stopp vid Espresso House för lite take away, varm choklad och en muffins. Inom hemköp innan vi begav oss hem. Det blev en härlig promenad på ca 3 h.
Nu är maten i magen och ett av fyra barn sover. Mellan Lars och mig i soffan studsar en busig tjej, som INTE tänker sova.
Imorgon väntar en playdate med Malin och Ellioth för mig och Ellion. Pojkarna ska få leka och springa av sig. det märks att dem har blivit lite äldre nu. Sist vi träffades så lekte dem mer tillsammans och pratade med varandra:) Så gulligt att se och höra dem.
 
Kommentarer
Postat av: Hanna Z | Mamma Mode Gravid

Näe foglossning är inget vidare, suck. Så tråkigt att inte kunna göra vad jag vill, leka med Elliot och gå promenader. Men nu är det inte lång tid kvar! :)

2013-01-02 @ 21:58:31
URL: http://hannaz.se
Postat av: Hanna Karlsson

Vad mysigt!

Svar: Älskar långa promenader, glada barn och härligt väder:)
Sophie Ekman

2013-01-09 @ 07:44:58
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0