Min lilla sjukling och servitris:)

Publicerat: 2013-02-12 Kl: 20:15:51 | I kategori: Allmänt


Igår hade jag en liten sjukling hemma och jag har dragit på mig en förkylning som även bjöd med sig hosta och heshet. Elina har haft feber nu i ett par dagar och nätterna har varit orolig med jobbiga och onda toabesök:( så det blev ett besök till farbror Doktorn som slutade med antibiotika, urinvägsinfektion. Så vi lämnade Ellion på dagis och sedan hade vi en mysig dag tillsammans. Det blev en tur till Coop forum och inhandla nya glas och dessertskålar. Mamma hämtade upp oss på en spontan shopping:) alltid lika trevligt! Sedan intog Elina ocj jag soffan, försökte få i henne lite mat, hade gått ner lite i vikt men hon är nog inne i en period med matvägran. Jag gav henne smoothies m grädde och chokladpudding, men hon pillar bara i allt. Men hon ville gärna duka fram och servera mig kaffe och te och annat gott som hon hade i sin lilla väska. Hon var en duktig hjälpreda när jag skulle diska och lägga in tvätten:) - får jag hjälpa dig mamma? Idag var hon tillbaka på dagis och jag i skolan!
Kommentarer
Postat av: Madeleines.se - FotogladGravidMamma

Eller hur! Våren är SÅ efterlängtad och välkommen nu :D

Kram och tack!!

2013-02-20 @ 20:17:24
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback