I skolan

Publicerat: 2013-02-26 Kl: 14:23:42 | I kategori: Allmänt


Idag var det svårt att komma upp ur sängen. Ellion var orolig hela natten, ledsen, törstig, febrig. Men upp kom vi och han var pigg och feberfri. Så iväg mot dagis och skolan. Vi hade bara lektion fram till 11 sedan var det hemmastudier. Har ätit lite lunch och tränat inför läxförhöret på torsdag. Men blev så himla trött så det blev soffan en stund innan det är dags att hämta dem små:)
Skola resten av veckan och på torsdag kl 9 ska jag till gymmet och träffa en personlig tränare och gå igenom vad jag vill ha ut av min träning och få hjälp och råd. Sedan har jag två tillfällen till. Detta ska bli så roligt och spännande.
Kommentarer
Postat av: Madeleines.se - FotogladGravidMamma

Känner igen det där, det är heeelt fruktansvärt när det är som värst, hua :( Och inte illa det heller, bara man får njuta solen strålar på sitt lilla vis :D

Kram!

2013-02-28 @ 19:45:04
URL: http://madeleines.se
Postat av: Hanna Z | Mamma Mode Skärgårdsliv

Tack! Inte jättenöjd dock men kände att jag behövde en ny, får duga så länge och så får jag småpilla lite med den när jag får tid:)

2013-03-01 @ 10:05:09
URL: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0