Hälsa och fitnessmässa och Drömljus

Publicerat: 2013-02-11 Kl: 20:02:50 | I kategori: Allmänt


Lördagen bjöd på en massa trevligheter. Lars och jag fick barnvakt några timmar och begav oss iväg till arenan. Där hade dem anordnat en mässa med hälsa och fitness. Några föreläsare bla Anna Skipper. Stans gym var där och presenterade sig, hälsosam mat och tillskott mm fanns där att beskåda. Blev väldigt peppad att en gång för alla ta itu med min träning, blev nyfiken på Sats:) där finns även barnpassning:) skit bra eftersom jag gärna vill träna med Lars, behöver lite pepp. Idag fick jag samtal från dem att vi " vunnit" en veckas fri träning. Så nästa vecka börjar vi. Efter mässan möte vi upp mamma, Rolle och barnen för en vandring genom stadens ljus, en ljusfestival som Helsingborg anordnar. Väldigt mysigt och trevligt. Efter tre timmar längtade vi alla hem till värmen, så det blev en härlig middag hos mamma med hemmabakade semlor och kaffe till efterrätt:) mmm så mumsigt.
Kommentarer
Postat av: Helle

OJ vad mysigt...
Och grattis till vinsten på sats.
Puss o kram <3

2013-02-11 @ 22:17:33
Postat av: mamma

Det var en mysig dag..som vi alltid har :-)
Älskar er....puss

2013-02-14 @ 18:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0