Fredagsmys

Publicerat: 2013-02-22 Kl: 20:27:55 | I kategori: Allmänt


Äntligen är helgen här. Och Elina ville åka till Ikea och äta men vi var så trötta så det blir morgondagens utflykt och sedan en tur in på Väla. Det ska köpas nya matstolar till dem små och lite klädshopping:) Veckorna går i rasande fart nu när man går i skolan, redan 3 v avklarade. Det är roligt,spännande, intensivt. Det är roligt att träffa nya människor och mina klasskamrater är mycket trevliga. En av dem bästa sakerna med att gå i skolan är att jag alltid är ledig på helgerna. Jaja ibland måste jag kanske studera lite men ändå "ledig". Jag är absolut mindre stressad nu ocj sover bra på nätterna, känner mig piggare och gladare:) Idag är det alltså fredag och vi har fredagsmys m godis, chips och läsk allt enligt Elinas önskemål. Och priset för detta är nu en liten duracell kanin.
Kommentarer
Postat av: mamma

Ibland kan det vara värt priset att ha en "duracell" unge för en kväll :-)Puss o kram

2013-02-23 @ 23:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0