Födelsedag och shopping

Publicerat: 2013-02-26 Kl: 14:13:34 | I kategori: Allmänt


Igår var ingen vanlig dag utan det var mamma/mormors födelsedag. Michelle, Nathalie och jag lämnade dem små på dagis och begav oss ner i stan mot Signes café, där vi möte upp mamma. Dagens huvudperson:) Vi åt en lång och god frukost, hade en mysig stund bara vi tjejer.
Sedan var vi redo för en massa skratt, provning och shopping. Det var en härlig dag med sol och härligt väder. Vi gick in och ut i en massa affärer och fick med en hel del fint med oss hem. Innan vi hämtade dem små <3 var det tandläkarebesök för Nathalie. Sedan iväg med bussen mot Sats och denna mamma blev med gymkort:) nu ska kroppen få komma iform och jag ska bli piggare och hälsosamare:)
Kommentarer
Postat av: Helle

Underbart att du kan få plugga det du vill :D
Glad för din skull.
Bara du inte hamnar i stress när du ska hämta de små ;)
Älskar dig <3

Svar: Tack:) ska försöka hantera stressen så jag och familjen inte ska må dåligt och att vi inte hamnar där i stressen. Älskar dig<3
Sophie Ekman

2013-02-27 @ 09:49:59
Postat av: Helle

Åhh vad gärna jag skulle vilja vara med <3

Puss o kram till Er alla....

Svar: Och vi hade så gärna velat ha dig med denna dag:) kram
Sophie Ekman

2013-02-27 @ 09:51:02
Postat av: mormor

Tack för en underbar dag :-) med allt mys och skrattanfall som vanligt. Härligt <3 puss

Svar: Tack själv fina Mamma<3
Sophie Ekman

2013-03-04 @ 20:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback