Vänskap

Publicerat: 2013-08-28 Kl: 15:44:41 | I kategori: Allmänt


Jag försöker alltid se allt positivt, vill vara en glad och positiv person. Älska varje liten sak i livet och njuta här och nu. När man känner sig nere kan en liten sak betyda så mycket, en liten pratstund med en kopp te vara precis det man behöver. Idag fick jag ett sms från min vän Malin. Hon skulle till maxi och handla och undrade om jag också behövde handla så kunde hon hämta upp mig, så jag slapp cykla. Jag skulle ju handla så det tackade jag ja till. Blev så glad över hennes fina tanke, att hon tänkte på mig. Efteråt bjöd hon hem mig på en kopp te. Kände att detta var precis vad jag behövde eftersom den dåliga känslan i magen inte vill försvinna. Tack vännen min för idag<3 Är så glad och tacksam över vår fina vänskap!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0