Traktorlekplatsen

Publicerat: 2013-08-25 Kl: 13:43:53 | I kategori: Allmänt


Igår ville Ellion till lekplatsen ute i Laröd men Lars och jag var trötta efter shoppingen på Väla. Lovade honom att vi skulle dit idag istället efter att Lars åkt mot Stockholm. Så sagt och gjort hoppade vi på cyklarna och trampade iväg. Vi började med en liten fika, banan och chokladbollar som Nathalie gjorde imorse. Solen skiner och himlen är blå riktigt härligt väder. Barnen busar och leker.
Min lilla fotomodell:)
Har en liten kille dom bara älskar att göra grimaser. Kvittar att mamma ber snällt att ge mig ett leende på ett foto iaf. Det är ju så roligt att buss hels tiden. Ikväll blir det tacomys, Nathalies önskemål. Men innan dess hoppas vi hinna med en träff med mormor och Rolle. Nä nu ska jag gunga;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0