Stranden

Publicerat: 2013-08-02 Kl: 13:53:46 | I kategori: Allmänt


Idag är det alltså fredag och Lars sista semesterdag. Vädret är på topp, varma vindar, värmande sol och en behaglig temp på vattnet:) Barnen badar, leker och badar lite till. Lars och jag sitter och njuter i stolarna. Denna semestern har varit toppen. Bra väder, roliga utflykter, underbart besök från Australien, mysig semester med Stockholmstur, Vimmerby till fina vänner, besök till Astrid Lindgrens värld, många turer till stranden, glassar i stora lass, grillning, cykelturer och massa mysig tid tillsammans<3 Ska sätta mig en dag snart och skriva och sätta in foto på allt vi gjort. Skolan slutar om 2 v och innan dess har jag 2 prov och några uppgifter att göra och lämna in. Men nu njuter jag av denna dagen!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0