Att bara vara

Publicerat: 2013-08-27 Kl: 18:04:00 | I kategori: Allmänt


Idag är ingen bra dag. Känner mig nere, klump i magen och noll energi. Aptiten är borta. När jag mår dåligt är mina barn den bästa medicinen. Så när jag hämtat dem små och mellisen var i magen tog vi med Nathalie till skogen och matade ankorna. Så skönt att bara få gå där i lugnet och njuta av solen och se barnen skratta och busa tillsammans. Nathalie lekte med dem små, dem jagade varandra och plockade pinnar. Det var precis vad jag behövde idag.
Nu har barnen ätit. Ellion har satt sig bredvid mig i sängen och bjuder på choklad, mjölk och banan:) Ikväll blir det tidigt i säng för dem små och jag och tjejerna ska mysa i lugn och ro framför Idol och Svenska Hollywoodfruar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0