Projekt: Lampfötter

Publicerat: 2012-09-15 Kl: 08:58:56 | I kategori: Allmänt


Nu när det är dags att flytta går min inredningshjärna ju på högvarv. Vill ju så klart ha lite nytt:). Tycker väldigt mycket om denna lgh men har inte riktigt fått till den där myskänslan så i den nya ska det bli mysigt, hemtrevligt och vit vit vit. I huvudet är dem flesta rummen klara, speciellt köket. Jag har två stycken lampfötter i ek och vill ju ha det i vitt, så efter en tur till färgaffären så är dem nästan som nya och det blev riktigt bra. Min kära sambo tycker att dem ska få en till omgång med färg, vi får se hur det blir med det, tycker om att dem ser lite slitna ut:)
Före

Efter

 Så nu ska det bara köpas nya skärmar. En ska stå i köket och den andra får nog sin plats i tjejernas rum. I början på oktober ska mamma, min kusin Åsa och jag till Ullared. En stuga är beställd, så det blir shopping i två dagar:) Hoppas att komma hem med en del fina saker till bl.a lgh.
 
Kommentarer
Postat av: Michan

Dom blev mycket finare i vitt :)

Svar: Tack så mycket. Jag blev nöjd och med ny lampskärm i det nya köket blev det riktigt fint:)
Sophie Ekman

2012-09-20 @ 21:17:59
URL: http://michaela-michan.blogspot.se
Postat av: Mamma Wild ❤

det vart ju jättebra! :}

Svar: Tack så mycket:)
Sophie Ekman

2012-10-25 @ 17:49:40
URL: http://mammawild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0