Allt eller Inget

Publicerat: 2012-09-04 Kl: 11:54:03 | I kategori: Vardag


 
Då har jag slagit mig ner i soffan med en kopp te och en god kaka. Dem små är lämnade på dagis och kl 14 väntar jobb för mig. Men innan dess ska jag hinna med att plocka undan lite här hemma och märka/prisa alla barnkläder som ska säljas på lördag. Denna vecka är det fullt upp. Satt här och tänkte på vad jag hade denna vecka och ofta i min vardag så är det allt eller inget. Det kan gå dagar/veckor utan  några speciella planer men sen plötsligt kommer allt. Jag har inte ens kunnat få in en lekdejt med min vän Malin på två veckor:( På veckans schema står det jobb, dans, utvecklingssamtal gånger 2, inspirationsshopping med mamma, födelsedag, loppis och homeparty med inredning. Dem flesta saker är roliga och jag ser framemot allt.
Jag är en person som tycker om att ha många bollar i luften men uppskattar dem mysiga och lugna stunderna också, lite av varje är en bra mix.
Nu får jag nog sätta fart om jag ska hinna allt innan jobb. Önskar er alla en fin tisdag. 
Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Hahah förstår vad du menar, jag kände samma trots att jag köpte dom en regnig dag i början av september :D Men ändå var det utplockat så ja, jag var nog lite sent ute ändå :D

Hoppas också att den passar hela vintern, men är ju så olika när de där växtspurtarna kommer och man vill ju inte köpa FÖR stor heller så ja, vi får se... :D

Kram!

2012-09-05 @ 21:35:04
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0