Städning-check

Publicerat: 2012-10-25 Kl: 20:55:35 | I kategori: Allmänt


Imorgon är det äntligen besiktning av vår förra lgh. Gjorde det sista nu ikväll och Lars städa ur förrådet. Det tog ett par dagar att ta sig igenom alla rum,  fick hjälp av mamma och mina små i 2 dagar. Nu är det iaf över och vi kan lämna in nycklarna och njuta av vår nya fina mysiga lgh:)
I helgen blir det jobb, tråkigt att jobba helg men roligt att jobba igen efter att ha varit hemma i 2 veckor. Känner att jag behöver komma ut och få prata med lite vuxna och ha annat än trötta och gnälliga barn runt benen:) Det är ändå härliga tider jag fått, 14-20, sovmorgon och hemma i lagom tid på kvällen för lite mys framför tv:n. Har en förkylning i kroppen men hoppas att den håller sig lugn så att jag orkar jobba dessa dagar. Får stoppa i mig några Alvedon och hålla tummarna att det blir en bra jobbhelg.
Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Skönt att flyttstädning gjord. Det är ju så tråkigt.

Svar: Ja verkligen skönt att det är över, tycker det är en av dem tråkigaste sakerna att göra:)
Sophie Ekman

2012-10-25 @ 21:53:25
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback