Grattis mitt hjärta<3!

Publicerat: 2012-10-21 Kl: 22:25:22 | I kategori: Allmänt


Idag för 13 år sedan föddes vårt första barn, vår första fina och älskade dotter. Efter att ha gått över tiden med två dgr hade hon bråttom ut till oss. Äntligen skulle vi få träffa denna lilla person som bott i min mage i 9 månader. All våran längtan och förväntan var äntligen över. 
13 år har gått fort och min lilla dotter är nu en tonåring på ca 1.71 m:) 
Jag älskar dig min älskade dotter och hoppas du hade en mysig födelsedag<3
Kommentarer
Postat av: Zarah - mamma och matte till mops

Så mysigt! Hoppas hon hade en fin dag.

Svar: Ja hon fick en fin dag med tårta, kakor och taco till kvällen, mormor och en kompis var här och förgyllde dagen:)
Sophie Ekman

2012-10-23 @ 22:33:05
URL: http://zaraholine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0