TjejHelg

Publicerat: 2012-11-19 Kl: 10:25:53 | I kategori: Vardag


Då var det måndag igen och vi har en ny oplanreda vecka framför oss. Jo en stor och viktig sak har vi, det finns en liten tjej i familjen som blir 3 år på lördag och hon har redan bestämt att hon ska ha tårta och paketer:) Ja den lilla damen har koll på läget. Hon har väntat länge på denna speciella dagen. Storasystrarna har fyllt år och då sa hon nästa gång är det min tur:)
Vi har haft en lugn morgon och myser fortfarande runt i pyjamas. Frukosten är i magen, tvätten i maskinen och dem små leker/bråkar inne på rummet. Michelle ligger i sängen och mår illa, hoppas att det stannar med det, vi vill INTE ha maginfluensa.I lördags tog jag tåget mot Ystad till min kära kusin Åsa. Vi hade två oplanerade dagar framför oss:) Hon mötte upp mig vid tåget 13.50. Det blev en kopp te i soffan innan vi gick hem till min mammas moster och överraskade henne. Jag hade inte träffat henne på ett par år.Hon blev så glad. Det blev ett par timmas prat innan vi gick hemåt för att laga mat. Jag var sugen på att se nya Twilight filmen på bio och så blev det:) Den var så himla bra, vi skrattade och pratade nog lite för mycket under filmen:) inte ens på bio kan vi hålla mun:)
Åter hemma kröp vi till sängs och pratade tills klockan vissa halv ett.
Tänka sig jag sov till halv tio i ett sträck, kommer inte ihåg när jag gjorde det senast. Men skönt var det. Direkt vi slog upp ögonen började våra munnar gå, det finns liksom inget stopp på oss, det bara bubblar och vi pratar om allt mellan himmel och jord:)
Tyvärr tar det roliga slut nån gång och det var dags för mig att åka hemåt igen.
Tack Min Underbara Fina Vän för en fantastisk rolig och välbehövlig helg. Efter alla stor helgerna ska vi boka in en ny tjejhelg och denna gång blir det utgång med lite bubbel och dans:)
Åsa och Jag. Bilden är från i sommras på Mamma och Rolles bröllopsdag.
 
Här lyser solen idag och när tvätten är klar och barnen har vilat blir det en tur till djuren, Elina valde det.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0