PW

Publicerat: 2012-11-14 Kl: 10:07:24 | I kategori: Allmänt


Barnen är lämnade på dagis och jag har tagit en PW på 25 min, skönt. Jag vill gärna komma igång med lite träning, inte gym, är inte något för mig:) Jogga, pw och plankan är något jag tänkt på. Kan ju inte sitta i soffan och klaga på att jag är trött och att jag inte gillar min mage( den lilla degklumpen:) Så jag måste ta mig i kragen och sparka mig själv i ändan. Följa med Älsklingen på joggingtur, inte en massa ursäkter! Nu blir det frukost, havregrynsgröt. När jag ska hämta barnen blir det ännu en på pw:) Kom igen nu Sophie ut och rör på Dig:)!!!!!
Kommentarer
Postat av: Hanna Z | Mamma - Mode - Gravid

Ja jag var ju med lite i valet och kvalet. Elliot är ju med snart två och kommer väl ofta vilja gå själv och ha hel overall/jacka och termosar på sig. Men tänker att det kan vara skönt att stoppa ner honom i om man ska in till stan eller som du säger till affären eller ha dom sovandes i vagnen. Den var så fin så jag kunde inte låta bli! haha

2012-11-14 @ 13:17:12
URL: http://hannaz.se
Postat av: Hanna Z | Mamma - Mode - Gravid

Ja och sen kanske man kikar i dom lite oftare då också:)

2012-11-15 @ 20:11:55
URL: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0