Baka

Publicerat: 2012-11-07 Kl: 15:38:40 | I kategori: Allmänt


Idag tog jag dem små lediga från dagis. Kände bara för en vara-hemma-mysa-bakadag. Såg på Hannaz blogg för några dagar sedan att dem bakade pepparkakor, så igår inhandlade jag färdig deg. Elina har pratat om det sedan igår kväll och det första hon sa när hon vakna:) 
Innan vi skulle börja baka tänkte jag bara dammsuga över lgh men det blev visst storstädning:) Skönt det känns nu!
Först blev det en snabb god lunch, pannkakor.
Sedan var det bums i säng, Ellion var riktigt trött och gnällig. Ingen idé att baka nu. Elina hade inte riktigt ro att somna, bara pepparkakor i huvudet. En timme senare vaknade två pigga och glada barn och vi satte genast igång
Elina tyckte det var så himla roligt att välja bland alla olika formarna och Ellion stoppade mest i munnen:)
Kommentarer
Postat av: Hanna Z | Mamma - Mode - Gravid

Usch det är så jobbigt när man inte kan njuta fullt ut av det bästa som finns! Älskar ju att vara gravid, men det är jobbigt när man inte får vara helt bra/är beordrad vila och hela tiden måste tänka "klarar jag detta?". Men förhoppningsvis gör några dagars vila susen och jag kan återgå till jobb och så nästa vecka igen! :)

2012-11-08 @ 12:21:28
URL: http://hannaz.se
Postat av: Madeleines.se - FotogladGravidMamma

Tack snälla söta och detsamma önskar jag er! Kramar :D

2012-11-09 @ 12:11:35
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0