Underbara sommarvärme!

Publicerat: 2012-05-01 Kl: 20:24:59 | I kategori: Allmänt


Valborg bjöd på underbart väder. Vi åkte ner till Råå och tittade på elden. Barnen hade massa spring i benen, kastade sten i vattnet. Efter nån timme valde vi att åka hem till mamma och Rolle och grilla, så himla mysigt. Mamma tände massa ljus och Lars grillade, det var en ljummen kväll och vi satt och mös under filtar. Klockan hann bli halv elva innan vi packade oss in i värmen. Efter lite kaffe körde vi hemåt.
Idag har vi spenderat ute med en ännu strålande dag. Ellion och jag möte upp våra vänner Malin och Ellioth. Det blev ett par timmar ute i solen, med en massa lek, bus, grillad korv, ansiktsmålning, dansade och sjöng med Drill och Drull. En riktigt härlig dag och solen brände gott:) vi gick och köpte glass och satte oss på lekplatsen. Killarna mumsade i sig glassen och hade dem lite mer spring i benen innan det var dags att gå hemåt. Avslutade dagen med grillning.

Kommentarer
Postat av: Helle

Hahaha..nu har jag hittat din blogg...

Jag älskar att läsa bloggar.....

Varför har du bevarat denna hemlighet f mig, snyft ;))???

Hittade den via Mias :D



Puss o kram mitt hjärta <3

2012-05-01 @ 22:30:33
Postat av: Helle

Gömde ju....

Vilka inderbara kort på Ellion, så STOR han blivit!

LÄNGTAR såååååå.....

2012-05-01 @ 22:31:19
Postat av: Sophie

Jag har faktiskt inte sagt det till någon mer än mamma,lars och en kompis. Förlåt det var inte min mening:(Roligt att du hitta hit iaf, välkommen:)

2012-05-06 @ 11:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0