Sjukstuga

Publicerat: 2012-05-31 Kl: 15:02:05 | I kategori: Allmänt


Usch usch säger jag bara. Här hemma är jag och dem små sjuka. Det är förkylning, feber och hosta hos alla. Inatt sov Ellion bara väldigt korta stunder, det var gråt, oro och hysteriskt skrik. Han visste inte vad han ville, ligga i famnen, ner på golvet, ligga på kudden i soffan. Jag var så trött och orkade knappt hålla ögonen öppna. Till sist la jag mig bredvid honom och lätt honom hålla på. Klockan fem när Lars gick till jobbet gick vi upp och la oss i sängen och sov hyfsat till klockan nio. Men jag känner mig helt däckad idag, tung i huvudet och TRÖTT. Nu hoppas jag på en bättre och lugnare kväll/natt.
Men idag mitt i allt fick jag en riktigt rolig nyhet. Min älskade kusin och hennes pojkvän fick en liten son idag:) GRATTIS!

Kommentarer
Postat av: Helle <3

Era stackare....Kryakramar o pussar <3<3

2012-06-02 @ 21:27:43
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Jag tycker att det är helt fantastiskt och det gör mig så otroligt glad att det är så många som faktiskt kan glädjas åt andra! Tack snälla du :D



Många Kramar

2012-06-05 @ 21:32:01
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0