Full rulle

Publicerat: 2012-05-03 Kl: 22:00:36 | I kategori: Allmänt


Så då sitter jag äntligen i soffan och resten av familjen sover gott. Denna dagen har gått i ett men det är roligt att det händer lite. Saker som jag gått och tänkt på är nu avklarade. Mina prov för deligeringen är gjorde, det kändes bra och nästa vecka får jag äntligen ge medicin och insulin. Min jobbhelg i sommar skulle chefen ordna med eftersom det var han som glömt att jag skulle vara ledig inför bröllopet. Har även idag varit på arbetsförmedlingen visat upp mitt cv och personliga brev och dem blev mycket väl godkända:)
Efter att jag hämtat dem små från dagis blev det lek i sandlådan innan mellis. Efteråt gick vi till minigolfen och köpte glass som vi åt i gräset under ett träd, mys. Sen ville dem små gunga och gunga och gunga, vi fick dra dem därifrån med tårar och många protester.
Vädret har varit fantastiskt och man vill passa på att vara ute. Så efter maten cyklade Nathalie, Elina och jag till mamma och Rolle. Där det blev ännu mer gungande för lilltjejen och sedan te och kanelbullar innan vi cyklade hemåt vid åtta tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0