Solskenspromenad

Publicerat: 2012-03-11 Kl: 12:49:27 | I kategori: Allmänt


Idag är det söndag, veckans sista dag och tre dagar kvar av min mammaledighet. Även om det är mycket blandade känslor så har jag faktiskt varit hemma sedan hösten 2009:) Tiden har som alltid gått väldigt fort men det har varit en underbar tid. Så nu ska det bli både roligt och spännande att komma ut på arbetsmarknaden igen. Få tid att andas och tid att sakna mina barn.

Solen lyser så härligt denna dag och vi hade bröd hemma som ankorna skulle kunna få mumsa på. Så på med kläderna och iväg på en promenad innan pappan i huset skulle sätta näsan i böckerna. Det var inte så många ankor hemma idag och dem som var det var nog mätta men det gjorde inte Elina och Ellion något. Nä för dem ville hellre äta upp brödet själva:) Vaddå mata ankorna?:)
Nu sover dem båda gott och jag ska sortera tvätt för i em har jag en date med tvättstugan.







Blir så glad i själ och hjärta när solen tittar fram. Får en massa ny energi. Fler sådana här dagar tack.
Kommentarer
Postat av: Hanna Z | Mamma - Mode - Skärgårdsliv

Jag lever länge på såna här underbara dagar! :) Elliots kusin är sååååå gullig och vi längtar redan efter honom, hihi. Jackan kommer från Lindex, vattenavstötande/vindtät och fleecefodrad, perfekt just nu!

2012-03-13 @ 21:10:02
URL: http://hannaz.se
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Det är det verkligen! Speciellt för mig som kommer från "mitt-i-sverige", med många mil till kusten :D



Kramar

2012-03-14 @ 09:33:25
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0