Sol, picknick och mys.

Publicerat: 2012-03-21 Kl: 23:27:08 | I kategori: Allmänt


Idag har jag hunnit med mycket. Lämnade dem små på förskolan, handlade, hem och kollade om det fanns tvättetid. Berget av tvätt nådde nästan upp till taket:) ekonas garderob ekade tomt. Jodå det var ledigt så in med en maskin , oppss tvättmedel och sköljmedel slut. Upp på cykeln mot affären, hemma igen och åt lite sen frukost. Tvättade även tre maskiner uppe i lgh. Solen tittade fram på eftermiddagen och jag hängde ut tvätten på balkongen, härligt. Plockade, diskade och dammsög.
Tiden gick fort och det var snart dags att hämta barnen. Men det behövdes inhandlas lite mössor, vantar, jacka och överdragsbyxor till lilleman. Hittade allt nere på söder.
Så fort och smidigt det går när man är själv. Handlat och klart på 30 min:)
Ellion hade inte varit ute på förskolan idag och eftersom det var så härligt väder gjorde jag en liten picknick och tog filt med ner i trädgården. Så härligt. Barnen lekte och busade på gräsmattan och Nathalie kom hem lagom för att göra oss sällskap.
Saknar barnen jätte mycket om dagarna men försöker hålla mig sysselsatt. Denna vecka är det mycket som händer.
Imorgon och på fredag ska jag på arbetsintervjuv. Det gäller Tim/sommarvikarie. Håller tummarna att dem tycker om mig och att jag kan börja jobba snart. Är lite nervös.

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Verkligen, helt ofattbart, såå kul! Kan knappt tro att helgen faktiskt existerat - sparar den långt in i hjärtat :D Kramar

2012-03-27 @ 10:10:42
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0