Ny inneboende

Publicerat: 2012-03-05 Kl: 10:38:02 | I kategori: Allmänt


Japp nu kom den och den har flyttat in, en rejäl förkylning och allt vad det innebär:( tråkigt och jobbigt. Huvuvärk, hosta har den tagit med sig. Jaja får hopppas att det inte blir allt för långvarig. För nu är jag inne på mina sista dagar som föräldraledig och dem vill jag ta tillvara på så mycket som möjligt. Det känns väldigt tungt att tänka på det, Jag ska lämna bort min lilla plutt, min solstråle. Undrar varför jag har en så jobbig känsla i magen, oro.? Kan det vara för att jag vet att detta är min sista bebis? Jag vill vara med honom hela tiden. Men jag tror och hoppas att denna känsla försvinner när jag kommer ha fullt upp om dagarna, söka jobb, träna och söka jobb och förhoppningsvis snart börja jobba. Ja då var det måndag igen och helgen har som vanligt gått så fort. Vi har spenderat mycket tid ute i solen med promenader och lek. I söndags hjälpte jag mamma med packningen inför deras flytt, min storebror med familj kom på besök och det blev årets första grillning mmmmm vad gott. Dagen avslutades med ett besök på Akuten. Michelle råkade ut för en rejäl olycka med sina Inlines. En vurpa och flög in i en mur. Tur att hon hade hjälm. Men det blev ett slag mot huvudet och handen. Men efter ett par timmar så blev svaret en lätt hjärnskakning. Skönt. Så idag blir det vila för henne. Trevlig måndag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0