Min stad!

Publicerat: 2012-03-27 Kl: 12:16:35 | I kategori: Vardag


För två veckor sedan, min sista dag som föräldraledig och min sista dag med Ellion, bestämde jag mig för att gå en lång promenad, gunga och fota. Vi lämnade Elina på förskolan men det tog inte många minuter innan min lilla prins sov. Solen sken med sin frånvaro men jag ville njuta av denna dagen.
Staden började precis vakna till liv denna morgon, det var tyst och stilla. Trafiken rullade på och man såg några få personer som var ute, på väg till jobb, pratandes i telefon, en kaffe i handen. Alla är vi på väg någonstans.
Jag bor i en stor stad men mitt i allt kan man finna en lugn oas, borta från trafik och buller. Jag älskar att promenera vid havet, det ger ett sånt lugn. Köpte en mugg te på Espresso House och gick ner till strandpromenaden, hittade en lugnt ställe på bryggan bakom en mur. Njöt att mitt varma te och havets vågor som slog mot klipperna, Ellion sov fortfarande gott i vagnen.
Bjuder på några bilder från min promenad.











Ellion sov i 2 h, vaknade precis när jag tog den sista bilden. Sen gick vi hem och åt lunch:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0