En helg fylld med roligheter.

Publicerat: 2012-03-27 Kl: 10:49:31 | I kategori: Allmänt


Nu var det ca en vecka sedan jag var här inne och skrev. Tiden har sprungit iväg. Har haft att göra varje dag och när jag haft tid att sätta mig ner i soffan så har orken tagit slut. En liten kort uppdatering om vad som hänt.
Förra veckan började med Ellions sista inskolning på förskolan, tisdag var jag och skrev in mig på arbetsförmedlingen och sedan hade jag ett möte,onsdag var det städning och tvätt på schemat och lite shopping till Ellion, torsdag efter att jag lämnat barnen tog mamma och jag en god och lång frukost i stan innan jag skulle på arbetsintervjuv och så var fredagen här och en ny arbetsintervjuv stod på schemat.
I fredags på eftermiddagen hade vi ha en liten date med våra vänner Malin och Ellioth, vi har saknat dem jätte mycket. Blir ju inte så ofta nu när vi båda har återgått till jobb. Men vi hade en mysig dag på Väla med shopping, fika och en massa babbel:)
Lördagen bjöd på kalas hos Emelie. Vi möte upp Malin och Ellioth( tänka sig vilken tur att vi fick träffa dem två gånger på en vecka) kl 16 och gick tillsammans till kalaset. Det bjöds på smörgåstårta och marängtårta, mmm vad gott. Våra små pojkar började bli trötta vid halv sju så vi traskade hem. Ellion åt gröt och slocknande innan halv åtta, det är inte likt han:) Han är annars en riktig kvällspigg kille.
Söndagen bjöd på härlig sol. Mina planer var tvätt och sedan en cykeltur till mamma och Rolle, och nya skor till Nathalie. Men mamma ringde och var sugen på att åka ner till Rydsgård och titta på en modevisning med mingel. Jag nappar på det, så in i bilen med alla barnen så åker vi:) Tjejerna lämnar vi av hos min storebror och vi tar med lillkillen. Vi hade en trevlig eftermiddag och Ellion busade med sin kusin Savannah.
Vår resa hem började med att Ellion kräkte ner sig, bilen och Michelle. Efter att ha torkat och torkat åkte vi vidare. Vi kom knappt halvvägs hem, en olycka med en lastbil, den låg över hela vägen. Det blev en lång väntan på ca 3 timmar:( vi sniglade fram. Så trist avslutning på helgen. Men jaja, vi var hemma vid nio med en nerkräkt pojke, en nerkissad liten tjej och hungriga och trötta var vi alla.

Nu är det ny vecka med nya tag, Tyvärr började den med en sjuk liten kille. Men vi myser alla tre i soffan framför barnkanalen. I eftermiddag blir det ett besök på BVC, ska bli intressant att se vad lilleman väger nu, över nio kg hoppas jag.


Bjuder på en gammal bild på mina gottegrisar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0