Fina underbara och roliga helg

Publicerat: 2012-06-12 Kl: 16:34:10 | I kategori: Allmänt


Oojj det var nu många dagar sedan jag var här inne och skrev ett inlägg. Men den boven är min förkylning som sedan gick över till bihålsinflammation, är bättre nu men den ligger kvar och vill inte släppa riktigt än. Har fått en kur med kortisonnässpray och den varar till söndag. Så jag har varit så trött och inte orkat många knop:)Men nu slut pratat om det.
Har haft en underbar helg, som jag kommer bevara djupt i mitt hjärta. Mycket skratt, glädje tårar, sång, dans, fina människor och vänskap. Dem orden föklarar min helg perfekt! Min kusin och jag hade planerat in en möhippa till min mamma i lördags. Har ringt, mailat, ordnat och donat ett par veckor för att mamma skulle få en fin dag att minnas länge. Hennes bästa och finaste vän från Värmland kom i fredags kväll. Och så kom då lördag morgon och det var dags att bege sig iväg och möta upp alla tjejer och överraska mamma. Vi var i en studio och sjöng in två låtar, så jäkla roligt och resultatet blev riktigt bra:) sedan stod det magdans på schemat, alla hade  så roligt och vi gjorde vårt bästa. Ost, kex och vin intog vi i en park innan vi tågade ner i stan. När regnet kom tog vi bussen tillbaka till mammas lgh och grillade, åt och drack gott och hon fick lite paket, där hon fick gissa vem det var ifrån endast genom att titta på innehållet:) Efter ett 12-timmars pass som avslutades med dans i storarummet var vi alla nöjda och sängen kallade!!!!!



Söndagen kom och Lars tog med tjejerna och åkte ner till Tosselilla. Där åkte dem karuseller, klappade och matade djur, hoppade studsmatta och åt glass. Medans jag och Ellion tog bussen till mamma. Helle och jag hade planerat in att vi skulle prata och planera upplägget inför bröllopsdagen innan hon skulle ta tåget hem på em.



Kommentarer
Postat av: mormor

Tack för en fantastisk dag och mina utmaningar som jag fick genomgå :-). Härligt att de var på Tosselilla, fina bilder. Puss

2012-06-12 @ 22:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0