Bra start på sommarlovet!

Publicerat: 2012-06-14 Kl: 09:40:56 | I kategori: Allmänt


Just nu sitter Nattis och jag på Espresso House och har intagit en god frukost. Hon tyckte det var en perfekt start på lovet att äta frukost ute:) och denna mamma tackade inte nej. Vädret är inte lika bra, kallt och regnet ligger i luften. Var tar sommaren vägen. Jag som trodde att jag skulle få njuta av solen ett par veckor innan jobb. Tiden tickar ner och nu är det bara 3 veckor kvar tills jag ska återgå till jobbet, iaf i 10 veckor. Nä nu får vi se vad mer denna dagen bjuder på. Ska dricka upp mitt te nu och återgå till min dotter.

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Ja, allt blir extra när man är lite hängig såklart! Ska bli skönt att bara få vara ett par veckor snart :D Kramar

2012-06-14 @ 13:25:34
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0