Våran tisdag!

Publicerat: 2012-01-03 Kl: 12:31:28 | I kategori: Allmänt


Idag hade vi sovmorgon till 9.30:) det tackar jag för. Fick ett ryck när jag vaknade att börja ändra om i Elinas och Ellions rum, hänga upp tavlor, ta bort sköttbäddden på hyllan, flytta in Elinas säng i förhoppning att hon ska sova där inne inatt. Hann en liten bit på vägen innan dem små ville ha frukost. Ska ta ett ryck till i eftermiddag.
Vi ska bara vara hemma och ta det lugnt idag. Vädret är inte allt för roligt idag eller rättar sagt det har det inte varit på flera veckor. Vi har verkligen bara slappat och tagit det lugnt dem senaste dagarna. Men så blir det lätt när hela familjen är lediga, men nästa vecka är vi tillbaka i våra rutiner igen då både skola och dagis börjar.

Kommentarer
Postat av: mamma <3

<3 dessa söta små änglar...jag ler och känner sådan värme inombods när jag kikar på korten :-)

Puss til mina änglar

2012-01-03 @ 20:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0