Underbara liv.

Publicerat: 2012-01-20 Kl: 09:25:58 | I kategori: Allmänt


God morgon världen!
Sitter vid frukostbordet med mina små och i bakgrunden spelas det lugna låtar. När jag sitter här kommer det över mig hur lyckligt lottad jag är.
Jag har en fin och underbar pojkvän och pappa till mina barn, fyra älskade, friska och glada barn:) jag har min underbara och bästa vän till mamma, som alltid finns där och stöttar och hennes fina sambo Rolle som betyder så mycket för mig och min familj. Jag har funnit en fantastisk vän, Malin och hennes söta son Ellioth.
Jag får vara med varje dag och se mina barn lära sig nya saker och utvecklas. Njuter av varje sekund med mina hjärtan, dem ger mig så mycket kärlek, glädje, skratt , kramar och pussar.

Jag är så lyckligt lottad som har så mycket fina människor omkring mig!

Det finns så många fler i mitt liv som har en mycket speciell plats i mitt hjärta men det är dessa ovan som finns i min vardag och som jag träffar nästan varje dag:)

Älska livet och ta till vara på varje sekund, varje minut och varje dag. Denna dagen kommer aldrig åter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0