Torsdag.

Publicerat: 2012-01-07 Kl: 18:59:51 | I kategori: Allmänt


I torsdags åkte jag och barnen till mamma och Rolle för att äta frukost. Mamma hade tänt ljus i hela lgh och bakat bullar:) Ute regnade det och inne mös vi av en riktigt god och lååång frukost. Sedan började vi prata om bröllop och jag kan säga det sätter mamma och jag väl igång är det svårt att sluta, ideerna sprudlade hela tiden. Det är så roligt och spännande att vara delaktig i deras bröllop. Vi har nu iaf bestämt vilka blommor det ska vara till bukett och bordsdekoration, vilken modell på bukett.





Medans mamma och jag pratade och bläddrade i tidningar hittade Elina mormors snöbollar. Känns lite konstiga och när man kramar dem i handen känns det som riktiga. Mmm och klart så var vi tvungna att ha ett snöbollskrig:)



Vi provade även på att vika lite olika servetter. En del var så svåra att vi gav upp direkt. Ska man vika mellan 60-65 st ska det inte vara allt för svårt. Mamma tyckte att näckrosen var fin och lagom lätt.



Full koncentration:)

Mamma bjöd på kladdkaka med grädde till eftermiddagsfikan, mums. Vi fick även vara med och bryta peparkakshuset.






Efter ca 7,5 h timme så hämtade Lars upp oss för lite inköp på Maxi. Vi tackade mamma och Rolle för en otroligt mysig och trevlig dag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0