Var tog dagen vägen?

Publicerat: 2012-02-09 Kl: 21:28:15 | I kategori: Allmänt


Denna dag har gått i ett. Inte förrän nu kan jag sätta mig i soffan, resten av familjen har krupit till kojs.
Började dagen med att vi var sent ute till dagis och det gjorde så att Nathalie kom försent till tandläkaren. Sen kom hon på att hon glömt att äta frukost , så jag fick inom på sjukhuset och handla. Skickade henne till bussen och jag och Ellion cyklade till babycafe.
Halv tolv hem om och byta cykel mot barnvagn. Hämta en trött Elina på dagis. Tog bussen vidare ut till tjejernas skola, där väntade utvecklingssamtal.
Åter hemma igen vid tre. Mellis serverades till barnen. Sedan tog vi en svängom i stora rummet:) dem små älskar att dansa och sjunga.
Pappan i huset kommer hem och det är dags att laga lite mat. Fick sedan ett samtal från lillebror, pratade sådär lite över en timme.
Phuuu. Nu ligger Ellion här i min famn och hans ögon orkar inte mer nu. Det blir lite egentid och en stor kopp te nu innan sängen kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0